إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 13 مايو، 2010

التاج السلطانى


السلام عليكم
بناء على طلب مدونة عالمى أنا (دودى فلسطينية)
هجاوب عن التاج السلطانى

قوانين التاج السُلطاني كالآتي:
اذكر اسم من طلب منك حل هذا الواجب.
حّول هذا الواجب إلى ستة مدونين، واذكر أسماءهم مع روابط
مدوناتهم في موضوعك.
اترك تعليقًا في مدونة من حّولت الواجب عليهم؛ ليعلموا عن هذا الواجب.
السر الاول تششششششششششششش: بيقول عليا هادية وأنا فى البيت مسميين فرقع لوز يعنى كثيرة الحركة
مبعرفش اقعد ساكتة
السر التانى : انا حنينة جدا لاكن معرفش اعبر عن كدة وطبعا الكل بيفكر انى معنديش قلب لاكن العكس صحيييييييح او ممكن صديقة واحدة بس هى اللى عاوزة الصفة دى تكون فيا لأنها محاولتش تعرفشخصيتى
السر التالت : عصبية جدا ولاكن بحاول اقلل منها وفعلا قلت كتير لانى بحاول اتحكم بالعقل والحكمة

السر الرابع : نفسى اروح اعيش لوحدى فى منطقة هادية فيها زرع ومفيهاش ناس الا لو كانوا ناس نيتهم صافية

السر الخامس : انا فيا صفتين غريبة شوية وهى لو اتوترت
اكل ولو كنت مخنوقة او زعلانة فى الشات فقط او كنت بكلم حد من اصحابى بيكلمنى على الميل احب اضحك جدا لدرجة انى بفضل اضحك من غير سبب ولاكن ببقى بحاول انسى زعلى

السر السادس والاخير: وهو نفسى اكون صحفية مشهورة جدا وأظهر قضايا خفية وأدافع عن الاسلام

اوزع التاج على
مدونة الوطن دة وطنى ( ابو بدر الدين)
http://watan2020.blogspot.com/
مدونةما كفاية بقى
http://itwasmyhope.blogspot.com/

مدونة قلب فارس
http://qalbfars.blogspot.com/

مدونة طريق النجاح
http://tareekelnagah.blogspot.com/

مدونة عبير الربيعى
http://abeeronly.blogspot.com/

مدونة جنة وهى مدونة زوجة اخويا ومامة جنى اللى اسم توقيعى عليها
ياريت تشاركوها افتتاح مدونتها
http://setelhosne.blogspot.com/
ومعلش كان فى مفاجأة كنت محضراها ولاكن عشات التاج اجلت للبوست القادم ولاكن هاقدم صورة عنة

هناك 36 تعليقًا:

دندنة قيثارة الوجد يقول...

في السر الأول اشترك معاك بيقولوا عليه مدوان .. بأدور حولين الناس واتنتقل وأطنطن.

أما السر الأخير ربنا ينولك إللي في بالك يارب .. آمين

تحياتي لك وبارك الله فيك

اقصوصه يقول...

مبرووك التاج

اجابات جميله :)

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

دندنة قيثارة الوحد
شكرا لمرورك الرائع واللهم امين لأنى نفسى يتححق الحلم دة

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

اقصوصة
الله يبارك فيكى والله يكرمك على تعليقك الرائع

كريم مصطفي سيد يقول...

السلام عليكم
اجابات رائعه بارك الله فيكي
تعتذر لعدم المتابعه

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

وعليكم السلام ا/كريم
مفيش مشكلة حمدلله على السلامة وعودا حميدا

david santos يقول...

Thanks for your invitation, my friend. I adored your invitation. Have the nice weekend.

الغاردينيا يقول...

مبرووووك عالتاج يا حلوة

اجمل حاجة في تاج دا انو بيخلينا نعرف

كثير امور عن بعض ^_^

ربنا يوفقك يارب وتبقى صحفية شاطره

و العسل اللى في صورة امانه وصلي ليها بوسه
عسسسسسسسسل .. ربنا يحفظها

اعذب تحية حبيبتي

سمسم/سما يقول...

اعتذر عن التعليق خارج الموضوع
إعلان دورة فوتوشوب للمبتدئين
- تعلن مدونة امتـــــــــــــــي عن بدء دورة فوتوشوب للمبتدئين
- ،فعلى الراغبين فالمشاركة إعلامي عن طريق المدونة
- الهدف: تعلم اساسيات الفوتوشوب وصناعة التصاميم
- الفئة المستهدفة : المبتدئين فالبرنامج وخاصة الذين لم يسبق لهم التعامل مع البرنامج
- الدروس :
- - التعرف على شاشة البرنامج والادوات وكيفية استخدامها
- - استعمال الفلاتر والتحديد على الصور
- - التعامل مع الطبقات
- - الكتابة على الفوتوشوب
- - دمج الصور
-
- آلية عمل الدورة :
- - سيتم شرح كل درس بطريقة مبسطة وسهلة ويعقبها تعليق ومناقشة من قبل المشاركين
- - سيكون هناك تدريب للمشاركين كتطبيق عملي على الدرس الذي تم شرحه,ويتم ارسال التطبيقات عن طريق الايميل لنشرها فالمرة المقبلة

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

الغاردينا
اكيد طبعا بنعرف اشياء كتير عن بعض
وان شاء الله توصل البوسة وان شاء الله هتكون معاكم البوست القادم فأنتظروها

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

سمسا
شكرا على الدعوة يا قمر وان شاء الله هشارك معاكى

دودي فلسطين يقول...

هههههههههههه كل ده عنك
لاء وشو فرقع لوز

في شيبس بحبو كتير اسمو فرقع لوز
كنت بقول اموووت وافهم شو يعني فرقع لوز
لحد ما عرفتها منك

زهره انتي بنت كويسه وطيوبه وتستحقي التاج بجداره
ويا رب تنولي يلي ببالك وتصيري
صحفيه مشهوره
علشان اخد توقيع منك

وسلميلي على البنوته
يلي بالصوره

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

دودى فلسطينية شوفتى
هههههههههههههههههههه
انا اصلا عندى فى البيت لما بروح مشوار بيحسوا بهدوووووووووووووووووء وبيعرفوا انى مش موجودة
فرقع لوز دى كثيرة الحركة وانا فعلا ان قعد يجيلى اكتئاب
وجزاكى الله خيرا على هذا الكلام الرائع
هتخلينى اتغر هههههههههههههههه

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

david santos

Thank you for your presence in my humble blog

زهرة الإسلام يقول...

السلام عليكم
ايه يا جي جي كل ده
- بصراحة انت جوه البيت غير برة البيت خالص ،
- ومن ناحية العصبية فعلى يدي أنا مجربة ، " بس بصراحة أفضل من قبل كده بكثيييييير "
- أنا أشترك معكى في السر الرابع ، بحب الأماكن الهادية جدا ، وأحب أكون مع نفسي بدون ازعاج


- مبروك مدونة ام جنى ، " يا عيني عليها ، جريتي رجلها يا بنتي ، بكرة أخوكي يدعي عليكي "

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

وعليكم السلام زهرة
جوايا حجات كتير يا بنتى بس مش لاقية الفرصة
ههههههههههههههههههه
اة جريت رجليها ومن ناحية انوا بيدعى عليه فدة بقى عادى عندة
هههههههههههههههههههه

(ست* جنى* الحسن) يقول...

سلامو عليكو..
انت عيلة طقة ومجنونة وربنا معايا.

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ست*جنى*الحسن
وعليكم السلام
لية كدة دا انا قاعدة معاكى طول اليوم
نورتى يا قمر

مدونه ما كفايه بقى يقول...

زهره الاسلام ممكن تفهمينى انا عمل ايه بالظبط؟
يعنى دلوقتى اخد التاج لمدونتى
وذكر اسم اللى علمنى ادون واذكر اسم سته مدونين من اللى اتعلموا على ايد المعلم والروابط وبعدين اذكر ست صفات ليا(الاسرار)؟انا كده فهمت صح؟
بالنسبه لعصبيتك احب اقولك ان فيه بيتعصب اكتر منك بمراحل اللى هو (انا)

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

مدونة ماكفاية بقى
ايوة انتى فهمة صح
والعصبية حاولى تقللى منها

ماجد العياطي يقول...

بصراحة اسرار غريبه شويه

بس جميل ان الواحد يفضفض

أحمد بسام يقول...

اهلا يا بشمهندسه والله انا عارف انى مقصر جدا بس المفروض حضرتك مهندسة كمبيوتر تبعتيلى كمبيوتر هديه عشان ربنا يسامحهم مشينا الكمبيوتر عشان كل كام شهر بيجوا يخدوه و يخدوا الحاج
وانا متابع اهوه بس من على الموبايل فغالبا بكسل اخش المدونات ولا حتى مدونتى ولما دخلت لقيتك اخر تعليقين فقلت لازم اعدى عند حضرتك
انا اسف مرتين عشان الاطاله و الانقطاع
دعواتك يا فندم الامتحانات قربت و ربنا يحفظ ال e63‎ ‎
من ولاد اللذينا .

مدونه ما كفايه بقى يقول...

نفس النظام عندنا يا احمد بسام
مرتين
ربنا يستر احنا حطينا الجهاز فى اوضه ودايما قافلين عليه بالمفتاح والمفتاح فين؟
اكيد ضايع من زماااان

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

اخى الفاضل ماجد العياطى
مش غريب والا حاجة هى دى زهرة الاسلام وزى محضرتك قولت حبة فضفضة

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

اخى بسام نورت المدونة
لا انا خلاص معرفش شئ عن الكمبيوتر
ههههههههههههههههههههههههههه
والله8 يحفظ والدك منهم
وكفايا ان حضرتك متابعنا
شكرا لمرورك الرائع

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

مدونة ما كفاية بقى
طب فين الاوطة وانا اروح اجيبة
هههههههههههههههههه

ابن الإخوان والأزهر يقول...

* دي أول زيارة ليا

* عاوزة تعيشي لوحدك ؟؟؟

اختلاف ، دا أنا ممكن أموت لو عملت كده ... و لكن تؤخذ الدنيا غلابا


* أما بالنسبة للصحافة فأنا أبشرك بأن الصحافة في مصر مفتوحة لكل صاحب رأي حر أو فكر إسلامي

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ابن الاخوان والازهر
شكرا لمرورك الرائع على مدونتى المتواضعة
لاكن انا نفسى اعيش لوحدى بعيد عن الناس اللى طباعها وحشة واخلاقيتها وضميرها مش موجودين
واما الصحافة فين دة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمود يقول...

ربنا يعطيعكى
كل ما تتمنينه
منخير
ان شاء الله
موفقه
ان شاء الله

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

اخى الفاضل محمود
اولا شكرا لمرورك الرائع على مدونتى المتواضعة
واللهم امين

ذكري رحيل قلم يقول...

السلام عليكم
مبروك التاج
ربنا يسعدكويحقق لككل احلامك
بطلي عصبية

كل الناس بتحب تعيش في مكان هادي لوحدها
لعلمك يوم والتاني وهتمل

دمتي بحب وود

فشكووول يقول...

جميله يا جنى
كل الردود بتاعتك بتقول انك بنت زى السكر
وشدى حيلك عشان تكونى صحفيه ممتازه وانا اول واحد حاقرأ لك .. بس ابقى قولى لى
انا رايح الافتتاح بتاع المدونه الى بتقولى عليها

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ذكرى رحيل قلم
وعليكم السلام الله يكرمك
وان شاء الله هبطل عصبية
ولاكن ليوم واحد بس اعيش لوحدى وبعدين ارجع تانى

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

فشكوول
جزاك الله خيراعلى هذا التعليق الرائع وكدة حضرتك هتخلينى اتغر هههههههههههههه
وان شاء الله بس اوصل الاول

Haytham Alsayes يقول...

ماشاء الله مدونة جميلة فعلا

ان شاء الله عاتابعها

تحياتي

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

Haytham Alsayes
شكرا لمرورك الرائع اخى
وهذا من دواعى سرورى

Related Posts with Thumbnails