إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 1 يوليو، 2010

يوم سعيد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ننقل لكم احداث هذا اليوم السعيد تنقلة لكم
زهرة الاسلام
هذا اليوم كل الناس طالعة من بيوتها فرحانة وسعيدة والكل بيهنى التانى
والاطفال فرحيين للغاية
فهو اليوم الاكثر سعادة

كانت معك زهرة الاسلام
من قناة ضرب نار
ودمتم فى خير وكل عام وانتم بخير

دة كان الحلم اللى بحلم بية ليوم الاسراء والمعراج يا ترى هيكون بنفس الفرحة
انا هاعرض فيديو يا رب يعجبكم
وللمعلومة دة مش صوتى عشان محدش يقول ان
دة صوتى



اية رايكم

دة غير ان طيور الجنة دايما فهمانى او انا اللى بنفس فكرهم
طلعو فيديو انا كنت محتجاة صراة الله يكرمهم
وهو يارب نصلى فى الاقصى
اللهم امين




وفى نهاية النشرة الحمساوية نقول لكم
دمتم فى خير
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

هناك 33 تعليقًا:

mrmr يقول...

ربنا يفرح قلبك
وكل سنه وانتى طيبه

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

mrmr
اللهم امين
وانتى طيبة يا قمر

ويكا يقول...

ظهره

انا مش عارف اكتب ايه بصراحه.

لان كل الى انتى بتقوليه ، حاسس انه لجيلنا ده حلم.

لكن على الاقل لو ما عرفناش نبقى احنا جيل التمكين ، هل هنبقى مربييينه؟!!!!!

وبرده الاجابه بتاعتى من الواقع اللى انا شايفه محبطه .

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ ويكا
احلم اكيد هاينححق الحلم
مفيش شئ بعيد عن ربنا

محمود(باحث عن حب) يقول...

ربنا يجزيكى خير يارب
وكل عام وانتى بخير

sun of free dom يقول...

حلم ولسا بنستناه

مشكوورة عالبوست

أكرم هندوانة يقول...

أختي زهرة الإسلام
لم ولن ننسَ فلسطين وبإذن الله ستعود القدس وسنصلي في المسجد الأقصى بإذن الله
جزاكِ الله خير الجزاء على هذا الموضوع الرائع والذي أعتبره واجب علينا والاستعداد وتربية الأجيال وغرس حب الأقصى وفلسطين في نفوسهم
حياكِ الرحمن أختي زهرة الإسلام...

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/محمود باحث عن حب
جزاناواياكم

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

sun of free dom
حلم ومش بعيد تحقيقة

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/اكرم هندوانة
فعلا هو واجب على كل مسلم الاهتمام بالقضية

(ست* جنى* الحسن) يقول...

سلامو عليكو..
ان شاء الله كل حقيقة بتبدأ بحلم
كل سنة وكل المسلمين بخير
انا زعلانة منك
وانتى عرفه ليه!!!!!!!!!!!

مرايتى يقول...

ربنا يسعد قلوبنا بتحرير المسجد الأقصى
ويرزقتا صلاة فى رحابه اللهم أمين

حلو قوى الفيديو
ربنا يسعد أيامك وقلبك يارب

سلسبيل يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى
و يا رب يتحقق حلمك و حلمنا
و نحتفل بكل مناسبات المسلمين
بهذة الطريقة تسلمى حبيبتى
على التذكرة

تحياتى لك

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

وعليكم السلام
ست*جنى*الحسن
وانتى طيبة
لاكن انا مش عارفة انتى زعلانة لية
لان انا كنت مشغولة بحجات كتير فى نفس الوقت
وعالعموم ماشى ياسيتى
انا اسفة

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

مرايتى
اللهم امين
والله يكرمك

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

سلسبيل
يارب نحتفل بالمناسبابت دى بهذا الوضع بدل ماهى اختفت وبقينا نحتفل بعيد الحب والحجات الغريبة اللى نزلة موضة الايام دى

ماجد العياطي يقول...

انشوده ممتازه والفيديو اجمل

اللهم ارزقنا صلاة فيه قبل الممات

وفقك الله

MOHAMMED ELBANNA يقول...

زهرة الاسلام
ربنا يبارك فيكي وفي عملك .
ويجعلة يوم القيامه حجة لكي لا عليكي .
تقبلي مروري
محمد البنا

دودي فلسطين يقول...

انا من فلسطين ومش عارفه اروح
كان نفسي اطلع برمضان الى فات على الاقصى مع اهلى
بس بدهم ( هويه ممغنطه )
علشان ادخل القدس

والاسراء والمعراج كمان نفس الاشي
بس هالسنه يااااااااااااارب اكرمني صلاة بالاقصى
والله متشوقه اشوفها

وان شاء الله يا زهره
بتزوري الاقصى
والله نفسي هالعالم تجي
بس الله ياخد اليهود

أبو مصعب يقول...

يوم سعيد
ومبروك على افتتاح القناة الاخبارية

Haytham Alsayes يقول...

ربنا يجزيكي خير


تحياتي

أبو حسام الدين يقول...

السلام عليكم

عجز لسان عن النطق، المهم كنت هنا وشاهدت وقرأت.
اللهم استجب دعوات كل الأخوة.

بوركت أختي.

ستروبرى يقول...

اتمنى حضرتك تزرنى
فى عالمى عالم ستروبرى
و مش حاخد من وقت حضرتك كتير

كريم مصطفي سيد يقول...

السلام عليكم

ان الله لايغير مابقوم حتي يغير ما بانفسهم .......... ان تنصروا الله ينصركم... اذا نصرنا الله واقمنا حدوده فالله سبحانه وتعالي سينصرنا ونصلي في المسجد .... عن قريب ان شاء الله ..... تحياتي

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ ماجد
اللهم امين
شكرا لمرورك اخى

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ محمد البنا
اللهم امين
واللهم استخدمنا والا تستبدلنا

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

دودى فلسطينية
ان شاء الله العالم كلة هايزور الاقصى وعن قريب جدا
وانا هاكون موجودة طبعا
بس لازم تعزمينى على اكلة فلسطينية
ههههههههه

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ ابو مصعب
الله يبارك فيك
ويارب تكون دايما نشرة مفيدة وقناة رائعة

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ هيثم السايس
جزانا واياكم

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ ابو حسام الدين
الله يكرمك
وان شاء الله يكون هذا الحلم قريبا بعون الله

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ستروبرى
اولا نورتينى فى مدونتى المتواضعة
واكيد ان شاء الله هازور مدونتك

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

ا/ كريم
اكيد طبعا لازم نغير بنفسنا عشان العالم يتغير
جزاك الله خيرا

midi haytham يقول...

كشف تسربات
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف خزانات الرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
كشف تسربات
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة نقل عفش بالرياض
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة تنظيف شقق بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
تشركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف فلل بالمدينة المنورة
شركة تنظيف شقق بالمدينة المنورة
شركة تنظيف بيوت بالمدينة المنورة

Related Posts with Thumbnails